Projektna ideja
Projekat je usmeren na razvoj inovativnog uređaja MojoAI, koji kombinuje prednosti i efikasnost reklamiranja na mestu prodaje, i mogućnost targetiranja korisnika koju pružaju digitalni kanali.
Većina vidova reklamiranja, isključujući digitalni i social-media marketing, je veoma skupa i uobičajeno van platežne moći manjim brendovima i biznisima, pogotovu kada je u pitanju reklamiranje na mestu prodaje (u radnji ili neposrednoj blizini,npr, tržni centar), za koji je dokazano da ima najveći procenat konverzije i najveći uticaj na obim prodaje. Ipak, ovaj vid reklamiranja ima i ozbiljne nedostatke jer ne omogućava targetiranje i uvid u želje i potrebe realnih kupaca trenutno prisutnih u radnji, i retko doprinosi stvaranju lojalnosti kupaca jer se obraća svima.
MojoAI donosi prednosti targetiranja digitalnog marketiga i njegovnog cenovnog pristupa reklamiranju na fizičko mesto prodaje. MojoAI pomera granice digitalnog advertajzinga, gde kombinuje benefite digital marketing strategija sa reklamiranjem na mestu prodaje, omogućavajući u isto vreme fleksibilnost i donošenje odluka bazirano na podacima. Sa MojoAI brendovi i radnje mogu služiti reklame prilagođene u skladu sa godinama, polu, raspoloženju potencijalnog kupca, dobu dana i trenutnim vremenskim uslovima (Minutecast prognoza). U isto vreme MojoAI uređaji prikupljaju vredne podatke, kao što je koji predmeti i reklame privlače više interesovanja i na koje ljudi pozitivno,a na koje negativno reaguju, što MojoAI čini dobrim kanalom za A/B testiranje, kreiranje loyalty programa i druge BTL reklamne aktivnosti.