Projektna ideja
Pro Media je kompanija iz Niša koja se bavi razvojem savremenih promotivnih rešenja za velike klijente. U saradnji sa kompanijama Carlsberg i Heineken, kompanija je kreirala digitalni podmetač za čaše i flaše - Led Coaster - koji donosi novo iskustvo promocije u ugostiteljskim objektima, a na osnovu zahteva klijenata, iskustva korisnika i analize tržišta, u novoj fazi razvoja kreiran je unapređeni koncept sa potpuno novim funkcionalnostima - pod nazivom ProSpot.
ProSpot je interaktivni digitalni podmetač za čaše i flaše koji pruža oglašivačima jedinstvenu priliku za promovisanje brendova na stolovima u ugostiteljskim objektima (tabletop marketing). Kombinujući funkciju podmetača i digitalnog ekrana, ProSpot omogućava da se na jednom mestu pruže informacije o brendovima, njihovim proizvodima, aktuelnim promocijama i nagradnim igrama. Uz to, ProSpot nudi i mogućnost interakcije sa potrošačima, koji putem ekrana mogu poručiti piće, preuzeti kupone za popuste i učestvovati u nagradnim igrama.
Potražnja za direktnim načinom promocije je velika jer je marketing “na stolu” u sektoru ugostiteljstva najefikasnije prodajno mesto za različite brendove (90% ljudi odlučuje o kupovini tek kad sednu za stol), a ProSpot nudi jednostavno i efikasno rešenje koji im može olakšati izbor. Uz to, ProSpot donosi i benefite za ugostiteljske objekte jer pored toga što smanjuje troškove zamene papirnih podmetača, a istovremeno unapređuje korisničko iskustvo za goste i povećava prodaju ciljanih proizvoda.
Za uspešnu implementaciju projekta planirana su ulaganja u razvoj i proizvodnju samog ProSpota, kao i u marketinške aktivnosti i distribuciju. Ova ulaganja su neophodna za stvaranje prepoznatljivog brenda, kao i za uspostavljanje saradnje sa ključnim igračima na tržištu. Predviđena je i različita cenovna strategija koja uključuje prodaju samog hardvera, kao i pretplatu na softversku platformu koja se nalazi u pozadini.